יום שלישי, 18 בינואר 2011

הערכה מסכמת

לאורך כל לימודיי ועבודתי בתחום המחשבים – תוכנה ומערכות מידע, לא נדרשתי לנהל בלוג. ידעתי שהוא שם אך כלל לא "דיבר" אלי, וכל פעם שנחתי בבלוג במקרה, עלתה אצלי השאלה "כיצד, לכל הרוחות, יש לאנשים סיבולת לשבת ולכתוב כך?". עד שבא רגע שהבלוג הונחת עליי כחובת לימודים. זה היה רגע לא מבשר טובות.
במשך 30 שנה כתבתי מאות אלפי שורות קוד עד ששפות התכנות הפכו לשפת האם שלי, גישת ניתוח המערכות והאלגוריתמים הפכו להיות מודל החשיבה, ההצגה וההבעה שלי.

עם הזמן, טבעם של התכנים של קורסי החינוך כיוונן את מודל החשיבה וההבעה שלי ובנה אצלי סגנון ומודל חשיבה והבעה חדשים. תוך כדי, באו קורסי התקשוב אשר חיברו בין שני המודלים למודל הייברידי אחד. כמה שזה היה מעניין!
הבלוג הפך לתיקיה האישית שלי לסיכומים, לעבודות והכי הרבה, האפשרות שישמש כקולב לרעיונות ולסטארטאפים הרעיוניים העתידיים שלי.
השכלתי כשדרכו "נאלצתי" ללמוד נושאים חדשים שלא ידעתי קודם ועם הזמן אהבתי ו"רציתי". זהו כלי בעל משמעות בלמידה מתוקשבת.
אהבתי את תגובות העמיתים.
לסיום, תודה לד"ר גילה קורץ על ההדרכה, הליווי והמשובים המנחים והבונים. ישר כח גילה.

תגובה 1:

  1. היי
    אני רוצה לומר לך תודה על התקיה האישית העשירה בעבודות ,רעינות ונושאים המעניניים .

    השבמחק