בגלל ש"איכות" חומקת מאיתנו, אין זה מפתיע כי בחינה מדוקדקת של כמה בדיקות של איכות המורה מגלה שהם אינם הולמים פשוט. תחת המגבלות הרגילות של זמן וכסף, בדיקה משביעת רצון לאיכות המורה כמעט ואינה אפשרית.
מה שברור הוא כי המחזה הפוליטי מקבל עדיפות על פני הדאגות אמיתיים של הציבור בנוגע לאיכות ההוראה.
כתוצאה מכך, מורים רבים נאלצים לעבור בדיקות שלא מעריכות את המבנים עליהם הם אמורים להתבסס. זה משפיל ומוזיל את מקצוע ההוראה. זה מוביל, באופן פרדוקסלי, לאפשרות שבדיקות לא כשירות ובלתי הולמות של איכות המורה עלולות להוריד את איכות אלה אשר יבחרו לעסוק למקצוע ההוראה. בדיקות לא טובות של איכות המורה אינן משרתות את טובת החינוך הציבורי . יש צורךם לפתח תוכנית אמיתית להעריך איכות המורה או להפסיק את ההצגה.
מה שברור הוא כי המחזה הפוליטי מקבל עדיפות על פני הדאגות אמיתיים של הציבור בנוגע לאיכות ההוראה.
כתוצאה מכך, מורים רבים נאלצים לעבור בדיקות שלא מעריכות את המבנים עליהם הם אמורים להתבסס. זה משפיל ומוזיל את מקצוע ההוראה. זה מוביל, באופן פרדוקסלי, לאפשרות שבדיקות לא כשירות ובלתי הולמות של איכות המורה עלולות להוריד את איכות אלה אשר יבחרו לעסוק למקצוע ההוראה. בדיקות לא טובות של איכות המורה אינן משרתות את טובת החינוך הציבורי . יש צורךם לפתח תוכנית אמיתית להעריך איכות המורה או להפסיק את ההצגה.
היי עבדאללה
השבמחקלדעתי הכוונה לקיים את בחינות ההערכה עוררה מורת רוח בקרב מומחים לחינוך, הטוענים כי הכוונות הטובות עלולות להתברר כהרסניות למערכת החינוך .
סלאם עבדאללה
השבמחקאני כאישת חינוך אני לא בעד הערכה למורה אנחנו היום רואים שהמורה עובד בניירת תן למורה תנאים עבודה מתאימים ותקבל תוצאה באופק הוסיפו שליש משרה ומקביל 1\5 משכורת